Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 8.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 9.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 10.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 11.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēk, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.
Katram uzņēmumam nepieciešama iekšējā informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem rādītājiem. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa. Katrai uzņēmuma apakšvienības, kas nodarbojas ar mārketingu, ir jābūt visām nepieciešamo dokumentu kopijām. Galvenais uzdevums ir ātri un precīzi apstrādāt šos dokumentus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants