Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Radošums', 1.
  • Prezentācija 'Radošums', 2.
  • Prezentācija 'Radošums', 3.
  • Prezentācija 'Radošums', 4.
  • Prezentācija 'Radošums', 5.
  • Prezentācija 'Radošums', 6.
  • Prezentācija 'Radošums', 7.
  • Prezentācija 'Radošums', 8.
  • Prezentācija 'Radošums', 9.
  • Prezentācija 'Radošums', 10.
  • Prezentācija 'Radošums', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Radošā domāšana – tā ir spēja pārkārtot citādi to, ko mēs zinām, lai noskaidrotu to, ko nezinām. Lai domātu radoši, jāspēj it kā no jauna paskatīties uz to, ko līdz šim esam uzskatījuši par pašsaprotamu.
Jaunas idejas mums nerodas no nekā!
Mums nav jāuzbur jaunas idejas no gaisa.
Mūsu uzdevums ir apvienot jau pastāvošas idejas vai elementus.
Rezultāts ir neticama, bet vērtīga ideju vai līdz šim šķietami nesavienojamu lietu kombinācija.

*Mūsdienu saspringtajā un steidzīgajā laikā viss mainās zibenīgi ātri. Tas, kas vakar bija jaunums, šodien var izrādīties nevajadzīgs un mums uz to ir jābūt gataviem.  
*Radošums ir viena no būtiskākajām īpašībām, kurai ir jāpiemīt sabiedriskam cilvēkam, kurš bieži uzturas sabiedrībā. Jo radošāk, oriģinālāk un atšķirīgāk tiek veikta komunikācija, jo veiksmīgāk persona spēj uzturēt savas pozīcijas sabiedrībā, tomēr veiktajai komunikācijai jābūt radošai tik lielā mērā, cik to spēj uztvert mērķauditorija. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants