Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Veikalu analīze', 1.
  • Konspekts 'Veikalu analīze', 2.
  • Konspekts 'Veikalu analīze', 3.
  • Konspekts 'Veikalu analīze', 4.
  • Konspekts 'Veikalu analīze', 5.
  • Konspekts 'Veikalu analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

No ārpuses veikals, protams, atgādina standarta lielveikalu – nav nekādu īpašu formu vai krāsu. Nav arī nekādu objektu, kas piesaistītu interesi. Lielas ieejas durvis, pa kurām nevar raitā solī ieiet – obligāti jāapstājas un jānogaida, kamēr sensors secinās, ka kāds ir atnācis.
Veikals atrodas Vecliepājā netālu no Tramvaju tilta. Uzskatu, ka lielveikals atrodas ideālā vietā – nav tālu no centra, un nav arī centram raksturīgā satiksme un cilvēku daudzums.
Pie veikala pieejamības gribētos pieminēt, ka ir arī pazemes autostāvvieta, kas gan nav īpaši liela, taču vietu netrūkst – viss kārtīgi saplānots un nekur neveidojas rindas vai sastrēgumi.
Vienīgais reālais konkurents, kas tagad kaut cik līdzinās „Rimi”, ir „Citymarket”, kurš atrodas otrā kanāla pusē. Citu nav.
Iekšpuse.
Veikala iekšpusē viss ir pakārtots klientu ērtībām – plati gaiteņi, gaišs apgaismojums, zaļie augi, kā arī īpaši piedomāts pie veikala tēla – teju vai pie katra preču plaukta atrodas arī „Rimi” simbols – Mamuts. Vienīgais mīnuss, ko gribētos pateikt par iekšpusi ir tas, ka ieejot pa galveno ieeju veikalā, pēc dažiem metriem jau degunā iesitas riepu gumijas aromāts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants