Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Konflikta analīze un tā risināšana', 1.
  • Eseja 'Konflikta analīze un tā risināšana', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Konflikta iemesls.
Veikala kolektīvs nevar sadarboties ar jauno vadītāju.

Kolektīvu ir atstājusi ilggadējā vadītāja, bet viņas vietā ir iecelta vecākā pārdevēja. Par vecāko pārdevēju kļūst viena no pārdevējām. Kādu laiku nevienai darbiniecei nav pretenziju pret jauno kārtību. Bet pienāk brīdis, kad kolektīvs sāk šķelties. Starp meitenēm ir sākusies nezināma konkurence, kolektīvs vairs netiek galā ar tam uzliktajiem pienākumiem, kaut gan visu šo ilgo laiku viņas varēja visus pienākumus izpildīt. Spriedze pieaug , kad meiteņu vidū sākas baumošana. No sākuma liekas, ka šīs baumas izplata kāda no pārdevējām. Vadītājai rodas aizdomas kura tā varētu būt, un tādēļ pret šo darbinieci sākas dažādas "represijas". Vadītāja visu laiku aizrāda šai darbiniecei par viņas visniecīgākajām kļūdām, kontrolē katru viņas darbību, vārdu sakot, meklē vismazāko iemeslu, lai atbrīvotos no šīs darbinieces. Pienāk arī tāds brīdis, kad vadītāja savu nepatiku pret, it kā, baumotāju sāk izrādīt veikalā klientu klātbūtnē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants