Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 1.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 2.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 3.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 4.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 5.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 6.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 7.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 8.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 9.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 10.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 11.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 12.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 13.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 14.
  • Prezentācija 'Čimaboue un Džoto, itāļu agrā renesanse', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Agrajā renesansē sāka parādīties fresku gleznojumi, mainot viduslaiku mākslas tradīcijas.
Džoto di Bondone atdzīvināja antīkās pasaules būtību, bet tajā pašā reizē atdzīvinot dabas ainavas, kuras bija vienlīdz svarīgas kā cilvēki.
Freskas varēja nostiprināt ordeņa iekšējo, garīgo pārliecību, tās nostiprinājās un kļuva pastāvīgas, un svarīgas.
Tiek atklāta cilvēka iekšējā, garīgā un estētiskā pasaule.

Atlants