Vērtējums:
Publicēts: 09.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 1.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 2.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 3.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 4.
  • Konspekts 'Komunikācija organizācijā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam nepieciešams risināt iekšējās adaptācijas problēmu, kā labākā veidā katram darbiniekam izveidot saikni ar iekšējo vidi, tāpat arī iekšējā integrācija ir svarīga, kā panākt koordināciju uzņēmuma iekšienē, uzvedības normu izstrāde, motivācijas modelis un kopīgo vērtību pieņemšana. Vērtības nodrošina pārliecību par rīcības prioritāti, kura balstās uz vispārpieņemtiem nosacījumiem. Rituāli nosaka uzņēmuma iekšējo veidojumu un struktūru, piemēram, dažādu svētku svinēšana. Pastāv arī dažādi simboli uzņēmumā, kurus godā un ciena, piemēram, uzņēmuma logo, ģerbonis vai karogs .
Veiksmīgai uzņēmuma stratēģijas funkcionēšanai nepieciešama visa personāla darbība, kurā piedalās visa līmeņa vadītāji un darbinieki. Katra indivīda rīcība ir no svara, kam piemīt spējas, kas parāda īpašības, kas ļauj indivīdam veikt uzdevumus labāk par pārējiem. Dotības parāda iedzimtās īpatnības, fiziskās un garīgās, kuras attīstot var gūt panākumus. Dotības ir ierobežotas un piemīt konkrētiem cilvēkiem. Vajadzības ir cilvēka iekšējais stāvoklis, kas izpaužas nepieciešamībā pēc kaut kā, pamatā tās ir fizikālās vajadzības, kā arī garīgajām vajadzībām(Maslova vajadzību piramīda). Intereses parāda cilvēka īpašu pievēršanos kādām specifiskām vērtībām, kuras cenšas iegūt un pilnveidot. Vērtības cilvēks izvēlās no vispārpieņemtajām normām, kas tam liekas vispiemērotākās. Visas šīs lietas ietekmē gan indivīda, gan uzņēmuma darbību ilgtermiņā un noteikti tam ir jāpievērš uzmanība, lai veiksmīgi vadītu uzņēmumu .

Autora komentārsAtvērt
Atlants