Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 1.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 2.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 3.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 4.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 5.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 6.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 7.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 8.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 9.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 10.
  • Referāts 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    4
1.1.  Prasību inženierija, tās būtība    4
2.  VORD metodoloģija    5
3.  Organizācijas apraksts    6
4.  Informācijas sistēmas prasību specifikācija    7
4.1.  Sistēmas apraksts    7
4.2.  Skatupunktu identificēšana    7
4.3.  Skatupunktu hierarhija    8
4.4.  Skatupunktu informācija    8
4.5.  Skatupunktu darbības shēma    10
5.  Secinājumi    11
6.  Literatūras saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Prasību inženierija ir process, kas ietver izvērstas prasības. Šo procesu lieto, lai sasniegtu gaidāmo rezultātu un tas pakļautos aplikācijas sfērai. Sistēmai ir daudzas ieinteresētas puses ar dažādām prasībām. Tiek veiktas vairākas vispārējās aktivitātes kopējam procesam:
Prasību noskaidrošana
Prasību analīze
Prasību novērtēšana
Prasību vadīšana1
Prasību inženierijas galvenie posmi ir:
prasību noskaidrošana,
prasību analīze,
prasību apstiprināšana.2
2. VORD metodoloģija
Skatupunktu – orientēta prasību definēšanas (VORD) metode tiek konstruēta kā uz pakalpojumiem – orientēta prasību struktūras noskaidrošana un analīze.1
VORD procesu modelis ir skatupunktu (viewpoints) orientēts modelis, kas tiek konstruēts no četriem aspektiem:
skatupunktu identificēšana (SP, kas saņem sistēmas specifiskos pakalpojumus un identificē pakalpojumus, kurus nodrošina katrs SP),
skatupunktu strukturēšana (SP hierarhija),
skatupunktu dokumentācija,
skatupunktu sistēmu plānošana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants