Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 9.
  • Prezentācija 'Telekompānijas LNT korporatīvi sociālās atbildības aktivitāšu raksturojums', 10.
Darba fragmentsAizvērt

2007. gadā LNT ieņem pirmo vietu Latvijā mīlētāko zīmolu topā televīzijas kategorijā, un sesto vietu visu nozaru zīmolu topā.  

Salīdzinot ar 2006. gadu LNT mīlētāju skaits palielinājies par 3,2 procentiem, liecina pēc zīmolu izpētes metodoloģijas DDB Brand Capital  veiktais pētījums.

KSA aktivitātes
2007. gada vasarā tika realizēts viens no grandiozākajiem projektiem LNT vēsturē - tika aizsākta jauna tradīcija – viena diena vasaras sākumā katru gadu visā Latvijā tiek pasludināta par „Labestības dienu”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants