Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 1.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 2.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 3.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 4.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 5.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 6.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 7.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 8.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 9.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 10.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 11.
  • Konspekts 'Tūrisma uzņēmuma mikrovides analīze', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma iekšējā vide    4
2.  Uzņēmuma personāldaļa    4
3.  Finansu un grāmatvedības uzskaite    5
4.  Sagādes funkcija    6
5.  Pētniecība, izgudrojumi un attīstība    7
6.  Produkcijas sadale un noiets    7
7.  Ražošanas funkcija    8
8.  Mārketings    9
9.  Piegādātāji    10
10.  Konkurenti    11
11.  Patērētāji    11
  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Šajā darbā tiks analizēts tūrisma uzņēmums. Tas ir ēdināšanas uzņēmums, kas atrodas Rīgā, un darbojas vairāk kā 3 gadus.
Katra uzņēmuma darbību ietekmē 2 vides. Pirmā ir iekšējā vide jeb mikrovide, ko pats uzņēmums spēj ietekmēt. Otra ir ārējā vide jeb makrovide, ko uzņēmums nespēj ietekmēt.
Šo darbu izstrādājot, tiks analizēta tieši uzņēmuma mikrovide.
Darbu izstrādājot, nepieciešams:
• zināt un īsumā aprakstīt, kādi elementi veido uzņēmuma mikrovidi,
• sīkāk analizēt mikrovides elementus.
Galvenie elementi pēc kuriem tiek analizēta uzņēmuma mikrovide ir:
• uzņēmuma veicamo funkciju apgabali, tie ir: pakalpojumi, administrācija, produkcijas sadale un noiets, pētniecība, izgudrojumi un attīstība,
• bez tam jāņem vērā galveno ārējo spēku ģeneratori, tie ir: piegādātāji, konkurenti un patērētēji,
• novērtēt uzņēmuma mikrovidi un tās ietekmi uzņēmuma sekmīgā darbībā.
Katram uzņēmumam gan jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām, jo, piemēram, neveiksmes, videi pielāgojoties, var kļūt par uzņēmējdarbības neveiksmēm. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants