Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 12.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 13.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 14.
  • Biznesa plāns 'SIA "Tulks"', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  KOPSAVILKUMS    1
  VISPĀRĒJS FIRMAS APRAKSTS    2
  PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI    4
  MĀRKETINGA PLĀNS    6
  VADĪBA UN ORGANIZĀCIJA    8
  PERSONĀLA SASTĀVS (AMATI UN ALGAS).    9
  FINANSU PLĀNS    10
  Firmas plānotās finansu prognozes.    10
  IEŅĒMUMI:    10
  IZDEVUMI:    10
  PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS.    11
  NAUDAS APGROZĪJUMS.    12
  FIRMAS EFEKTIVITĀTES RĀDĪTĀJI.    13
  KONKURENCES ANALĪZE.    14
  Pielikums B.    15
  ZIŅAS PAR FIRMAS DARBINIEKIEM.    15
  "SVID tabula"    16
Darba fragmentsAizvērt

Šis biznesa plāns ir izveidots, lai stādītu priekšā firmu ‘’Tulks’’ bankām, kuras varētu būt ieinteresētas dot firmai kredītu, kas vajadzīgs, lai firma varētu uzsākt pakalpojumu pārdošanu un lai pabeigtu firmas pilnīgu uzbūves un pakalpojumu struktūru.
Firma’’Tulks’’ ir jaunizveidots uzņēmums ar vienu vadītāju, kura pašlaik aktīvi piedalās firmas izveidē un attīstīšanā. Vadītājs un galvenā kontaktpersona ir Uldis Krauze, Rīgas 1-1, LV-3913 (tel. 6370532) vai Brīvības 40, 3stāvā, LV- 1010 (tel. 7215482). Ir izpētīts, ka Rīgā nav liels skaits tulkošanas biroju, tika izpētīta to darbība un attīstība. Firma ‘’Tulks’’ plāno izmantot tirgus iespējas un iespiesties tajā, jo ir pārliecība, ka šāda iespēja pastāv. Pastāvošās firmas vislielāko uzmanību pievērš pakalpojumu daudzveidībai un kvalitātei, nevis īpašai kvalitātei, tādēļ bieži pilnībā netiek apmierinātas klientu prasības un vēlmes.
Tirgus pētījumi rāda, ka klientu pieprasījums pēc firmas ‘’Tulks’’ pakalpojumiem varētu būt ievērojams. To sekmētu arī reklāma, kas veicinātu pakalpojumu ievērošanu un veicinātu firmas popularitāti. Specifiskie mērķi tirgū, uz kuriem firma orientēsies ir šādi:
klienti, kas pieprasa pakalpojumu īsā laikā un augstu kvalitāti.…

Atlants