Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2025.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 1.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 2.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 3.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 4.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 5.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 6.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 7.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 8.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 9.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 10.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 11.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 12.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 13.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 14.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 15.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 16.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 17.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 18.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 19.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 20.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 21.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 22.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 23.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 24.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 25.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 26.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 27.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 28.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 29.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 30.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 31.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 32.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 33.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 34.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 35.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 36.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 37.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 38.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 39.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 40.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 41.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 42.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 43.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 44.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 45.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 46.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 47.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 48.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 49.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 50.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 51.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 52.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 53.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 54.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 55.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 56.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 57.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 58.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 59.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 60.
  • Diplomdarbs 'Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā', 61.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskie aspekti par rotaļu nozīmi    8
1.1.  Lomu rotaļas nozīme bērnu attīstībā    8
1.2.  Bērnu vecumposma raksturojums    12
1.3.  Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3. vecumposmā    15
2.  Empīriskais pētījums par bērnu emocionālo attīstību lomu rotaļā 3. vecumposmā    20
2.1.  Pētījumā izmantotās metodes un pētījuma plāns    20
2.2.  Pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma sākumā    22
2.3.  Pētījuma norises apraksts    28
2.4.  Pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma beigās    40
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Literatūras un citu avotu saraksts    50
  Pielikumi    52
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis: ir teorētiski pētīt un praktiski analizēt, kā lomu rotaļas veicina vecākās
pirmsskolas vecuma bērnu emocionālo prasmju attīstību.
Pētījuma priekšmets: lomu rotaļas un to ietekme uz bērnu emocionālo attīstību.
Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā.
Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika aplūkota un analizēta
lomu rotaļas nozīme bērnu attīstībā, īpaši akcentējot to nozīmi bērnu emocionālajā attīstībā,
kā arī analizēta vecākās pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā-
empīriskajā daļā, tika veikts pētījums par lomu rotaļu nozīmi bērnu emocionālajā attīstībā.
Pētījums tika veikts, izmantojot pedagoģisko novērošanu pirmsskolas izglītības iestādes
sagatavošanas grupā, kurā piedalījās 12 bērni. Lai izvērtētu bērnu emocionālo prasmju
attīstību, tika izstrādāti kritēriji un mērķtiecīgi izvēlētas lomu rotaļas.
Pētījuma rezultāti apstiprināja izvirzīto pētījuma jautājumu- lomu rotaļas veicina bērnu
emocionālo attīstību pirmsskolas izglītības trešajā vecumposmā.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants