Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Reklāmas internetā efektivitāte un attīstības perspektīvas', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Ļoti populārs reklāmas veids, no uzņēmumu puses, ir reklāmas nosūtīšana ar e-pasta palīdzību. Manuprāt, šis reklāmas veids darbojas kā informatīva rakstura – pēc pašu patērētāju pieprasījuma, jo lielākā daļa sūtīto reklāmas e-pastu tiek bloķēti vai izdzēsti pat neatvērti. Šāds reklāmas veids ir efektīvs tikai gadījumos kad pats patērētājs ir iesniedzis savu e-pastu, lai saņemtu jaunāko informāciju par precēm vai pakalpojumiem.
Reklāmas attīstības perspektīvas internetā ir ļoti daudzsološas.

Atlants