Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 22.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 23.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 24.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 25.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 26.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 27.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 28.
  • Referāts 'Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojumu vispārējs raksturojums    4
1.1.  Nesataustāmība    4
1.2.  Nešķiramība    5
1.3.  Nesaglabājamība    5
2.  Pakalpojumu mārketinga procesa plānošana    7
2.1.  Pakalpojuma stratēģija    7
2.2.  Pakalpojuma izplatīšanas stratēģija    7
2.3.  Pakalpojumu noieta veicināšanas stratēģija    8
2.4.  Cenu noteikšanas stratēģija    8
3.  Viesnīcu pakalpojumu uzņēmuma “Laine” mārketinga procesa plānošana    10
3.1.  Mārketinga pētījumi un ārējās vides faktoru nozīme mārketinga plānošanas procesā    11
3.2.  Mērķtirgus segmenta noteikšana    16
3.3.  Cenas veidošanās un cenu sistēmas analīze    19
3.4.  Sadales kanāli un produkta virzība tirgū    23
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    29
Darba fragmentsAizvērt

Mārketingam ir ļoti svarīga loma cilvēku dzīvē. Cilvēki piedalās mārketinga procesā kā preču un pakalpojumu patērētāji. Tādēļ ir svarīgi iepazīties ar mārketinga jēdzienu, procesu un tajā pastāvošajiem likumiem, lai ikviens varētu kļūt par labāk informētu patērētāju. Mārketings ieņem nozīmīgu vietu valsts ekonomiskajā dzīvē. Tādēļ ir svarīgi izpētīt un novērtēt mārketinga koncepciju jeb pamatideju, kā arī iepazīties ar mārketinga darbības plašumu un dziļumu. Mārketinga koncepcijas pamatā ir uz patērētāju orientēta doma, ka kompānijai vai organizācijai ir jācenšas apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības un tajā pašā laikā jācenšas sasniegt organizācijas vispārējos mērķus. Mārketinga īstenošana nozīmē ne tikai pircēju vajadzību noteikšanu, bet arī visas saimnieciskās darbības orientāciju uz pircēju pieprasījuma apmierināšanu. Mārketings dod iespēju veidot patērētāju vajadzības, labāk izmantot ekonomikas resursus makroekonomiskā mērogā. Mikroekonomiskā aspektā mārketings nepieciešams uzņēmuma interešu jomā. Tā lietošana un piemērošana sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču veidiem un ražošanas faktoru struktūru, rāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības. No mārketinga attīstības gūst arī patērētājs sakarā ar riska samazināšanos preču un pakalpojumu iegādē, elastīgu cenu veidošanos, preču un pakalpojumu sortimenta paplašināšanos, kā arī apkalpošanas kvalitātes uzlabošana.
Lai veiktu mārketinga plānošanu pakalpojumu uzņēmumos, vispirms ir jāanalizē faktori, kuri tieši ietekmē uzņēmuma plānošanu – tirgus tendences, mērķtirgus segmentu, cenas u.c.
Kursa darba mērķis ir izpētīt mārketinga plānošanas procesu ietekmējošos faktorus pakalpojumu uzņēmumā – viesnīcā “Laine”.
Tādējādi kursa darba uzdevumi ir sekojoši:
1.Raksturot pakalpojumu atšķirīgās iezīmes no precēm.
2.Izpētīt mārketinga plānošanas virzienus –
3.Analizēt viesnīcas “Laine” mārketinga plānošanai nepieciešamos faktorus, lai atklātu, kādā virzienā turpmāk jāplāno uzņēmuma darbība.
4.Dot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus mārketinga plānošanai viesnīcā “Laine”.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/864242

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.