Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 7.
  • Konspekts 'Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  ievads    3
2.  marketinga pamati    4
3.  marketinga attīstības cēloņi    4
4.  marketinga darbības mērķi    6
5.  marketinga darbības koncepcijas    7
6.  secinājumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Lai uzņēmumi spētu sekmīgi izdzīvot un attīstīties mūsdienu konkurences sabiedrībā un samērā nestabilajos ekonomiskajos apstākļos, ir nepieciešams, lai tiktu veiksmīgi izplānotas menedžmenta stratēģijas, lai visi uzņēmuma iekšējās vides elementi darbotos saskaņoti un sekmīgi.
Tikpat svarīga ir arī uzņēmuma darbības kontrole- gan iekšējā, lai izvairītos no iespējamām darbības kļūdām vai laicīgi novērstu jau radušās, gan ārēja, lai uzraudzītu uzņēmuma atbilstību Latvijas Republikas likumdošanai.
Tomēr vissvarīgākā ir marketinga koncepcijas nepieciešamība uzņēmuma darbībā. Ja uzņēmuma vadība nepielieto nekādas menedžmenta stratēģijas vai nepievērš uzmanību kontroles sistēmai, uzņēmums tomēr spēj kādu laiku un dažreiz pat sekmīgi eksistēt.
Taču, ja uzņēmuma vadība nebūs kaut mazliet pievērsusi uzmanību marketinga plāniem, tad šāds uzņēmums nav spējīgs eksistēt vispār. Jebkurš uzņēmuma vadītājs, pat, ja viņš nezin jēdziena “marketings” nozīmi, pirms sākt darboties kādā no uzņēmējdarbības jomām, vispirms cenšas izpētīt galvenos pamatrādītājus:…

Autora komentārsAtvērt
Atlants