Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Situācijas analīze komunikācijas teorijās', 1.
  • Eseja 'Situācijas analīze komunikācijas teorijās', 2.
  • Eseja 'Situācijas analīze komunikācijas teorijās', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Vizuālā reklāma, kas ir veidota kā attēls žurnālā ir formāli organizēta komunikācija, kā mērķis ir piesaistīt klientu, tas ir, žurnāla lasītājus attiecīgajai lietai. Kā šajā gadījumā reklāma par veikala „Drogas” akciju. Šī veida komunikācija ar klientiem parasti notiek noteiktā laika periodā, kad konkrētajam veikalam ir nepieciešams izpārdot novecojušo preci. Mērķis noteikti ir piesaistīt klientus, šajā gadījumā matu kopšanas līdzekļu, dekoratīvās kosmētikas un parfimērijas izpārdošanai. Parasti uz tamlīdzīgām reklāmām cilvēki reaģē pozitīvi un ir diez gan atsaucīgi uz šāda veida akcijām. It īpaši uzmanību pievērš sievietes portrets, ar kā palīdzību parāda piedāvāto līdzekļu efektivitāti uz izskatu. Savukārt, kanāls, kas saista sūtītāju ar saņēmēju, šīs reklāmas popularizēšanai, manā gadījumā, ir žurnāls. Šajā žurnālā ievietotā reklāma var piesaistīt gan tos cilvēkus, kas ikdienā lasa to žurnālu, gan arī cilvēkus, kas varbūt nejauši ir uzšķīruši. Šis komunikācijas veids vairāk būs saprotams tai cilvēku grupai, kura ir vai bija saistīta ar šo veikalu un vēl jo vairāk, ja izmanto kādu no akcijā piedāvātajiem līdzekļiem. Jo cilvēki mēdz pievērst uzmanību tādām lietām, par kurām kaut cik ir dzirdēts vai zināms, arī nepieciešams.…

Atlants