Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 1.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 2.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 3.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 4.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 5.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 6.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 7.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 8.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 9.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 10.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 11.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 12.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 13.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 14.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 15.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 16.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 17.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 18.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 19.
  • Referāts 'Mācīšanās grūtības jaunākajā vecumposmā kreiļiem', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kreilība    4
1.1.  Cilvēks kreilis    4
1.2.  Kreilības rašanās cēloņi    5
1.3.  Pāraudzinātie jeb ”lauztie ” kreiļi    7
2.  Problēmas un grūtības skolēniem kreiļiem    10
3.  Problēmas dažādu priekšmetu apguves laikā un to risināšanas iespējas    13
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Mūs visus vieno tas, ka esam cilvēki – saprātīgas būtnes, bet tai pašā laikā mēs katrs esam atšķirīgi.
Kreiļu problēmām Latvijā netiek pievērsta pietiekama uzmanību. Joprojām daudzi cilvēki- gan skolēna vecāki, gan skolotāji seko vecajam uzskatam, ka skolēnam labāk būt labrocim, nevis kreilim. Vecāka gadagājuma skolotāji cenšas bērnu kreili pārmācīt, nevis saprast, ko nozīmē būt kreilim un kādas īpatnības viņiem piemīt. Skolotāji necenšas iedziļināties kreiļu pasaulē lai palīdzētu viņiem pārvarēt grūtības un atrisināt ar kreilību saistītās problēmas.
Skolēniem kreiļiem mācību darba process daudzos mācību priekšmetos nav viegls. Viena no galvenajām problēmām ir skolotāju neizpratne par skolēnu- kreiļu problēmām un neprasme darboties ar kreiso roku, tādējādi viņas nav spējīgas skolēnam kreilim palīdzēt mācību procesā. Tādēļ lielākoties skolēna- kreiļa darbošanās tiek atstāta pašplūsmā.
Mani šī tēma ieinteresēja, jo man ģimenē ir kreiļi, arī vēl skolas vecuma un arī daži mani skolas biedri bija kreiļi. Un viņiem ir bijušas problēmas mācību procesā, it īpaši tādos priekšmetos kā darbmācība, vizuālā māksla, pirmajās klasēs arī rakstīšana. Bet neskatoties uz to viņi ir ļoti apdāvināti, spēlē mūzikas instrumentus.

Pētījuma mērķis: Izpētīt galvenās problēmas un grūtības, ar kurām saskaras skolēni- kreiļi mācību darba procesā un to mazināšanas iespējas ar pedagoģiskiem līdzekļiem.
Pētījuma uzdevumi:
Izvērtēt problēmas, kas skar skolēnus kreiļus.
Izpētīt mācīšanās problēmu risinājumus ar pedagoģisko līdzekļu palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants