Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 1.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 2.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 3.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 4.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 5.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 6.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 7.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 8.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 9.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 10.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 11.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 12.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 13.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 14.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 15.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 16.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 17.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 18.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 19.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 20.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 21.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 22.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 23.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 24.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 25.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 26.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 27.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 28.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 29.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 30.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 31.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 32.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 33.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 34.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 35.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 36.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 37.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 38.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 39.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 40.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 41.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 42.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 43.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 44.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 45.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 46.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 47.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 48.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 49.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 50.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 51.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 52.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 53.
  • Diplomdarbs 'Uzņēmuma SR konkurētspējas novērtēšana un reklāmas izmantošana tās palielināšanā', 54.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  UZŅĒMUMA „SALIMPEX RĪGA” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    7
2.  AUTO EĻĻU UN SMĒRVIELU TIRGUS IZPĒTE    18
3.  UZŅĒMUMA KONKURĒTSPĒJAS NOVĒRTĒJUMS    24
  Konkurence nozares līmenī    27
  M.Portera piecu spēku modelis    29
  Uzņēmuma „Salimpex” SVID analīze    31
  Pozicionēšana    38
  Konkurētspējas palielināšana    40
4.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS NOZĪME KONKURĒTSPĒJAS PALIELINĀŠANĀ    42
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    50
  SAĪSINĀJUMI    53
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    54
Darba fragmentsAizvērt

UZŅĒMUMA „SALIMPEX RĪGA” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS

Uzņēmuma vispārējs raksturojums. Uzņēmums „Salimpex Rīga” (turpmāk tekstā – „Salimpex”) dibināts 1997.gadā. Uzņēmums nodarbojas ar auto eļļu un smērvielu, auto piederumu un instrumentu, autoķīmijas un tehnisko šķidrumu, kā arī auto rezerves daļu vairumtirdzniecību, veicot regulāras preču piegādes klientiem visā Latvijā. „Salimpex” galvenais darbības princips - rast ar katru klientu optimālu un savstarpēji izdevīgu sadarbības formu. Piedāvātās produkcijas kvalitāte, profesionālisms, godīga attieksme pret partneriem un maksimāls serviss nodrošina uzņēmuma „Salimpex” izaugsmi savos tirgus segmentos (sk. 4. att. Tirgi, kuros darbojas uzņēmums „Salimpex”.).
„Salimpex” ir ekskluzīvs kompānijas „AgipPetroli” (turpmāk tekstā – „Agip”) produktu importētājs Latvijā. Plašs „Agip” produktu spektrs, demokrātiskas cenas Latvijas tirgū pie nemainīgi augstas kvalitātes nodrošina „Agip” eļļu popularitāti. Ar „Salimpex” spēkiem ir izstrādātas speciālas „Agip” eļļu programmas - transporta kompānijām, autoservisiem, uzņēmumiem, autoveikaliem, degvielas uzpildes stacijām un citiem klientiem, kas izplata un patērē „Agip” produkciju. „Salimpex” piedāvā arī pilnu produktu sēriju „Agip Formula Moto” - visa veida eļļas motocikliem, skuteriem, laivām un citiem maza izmēra dzinējiem.
Līdzās automobiļu, motociklu un industriālām eļļām un tehniskajiem šķidrumiem, „Salimpex” importē un izplata Latvijā autoķīmiju, auto kosmētiku, auto piederumus, regulāra pieprasījuma auto rezerves daļas, instrumentus, kā arī citas aktuālas auto preces. Uzņēmums piegādā saviem klientiem vairāk kā 15 tirdzniecības marku produkciju.
Kopš 2000. gada uzņēmums „Salimpex” ir „Gros Auto Grupas” sastāvā, kā meitas uzņēmums. „Gros Auto Grupa” dibināta 1994. gada 9. februārī. Grupas galvenie darbības veidi ir:
• automašīnu rezerves daļu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība,
• 24 stundu autoservisa pakalpojumi Rīgā,
• „KIA” automašīnu tirdzniecība,
• „SANTANA” automašīnu tirdzniecība,
• Jaunu, mazlietotu ekskluzīvu automašīnu tirdzniecība,
• „Agip” produktu tirdzniecība meitas uzņēmumā „Salimpex”,
• Kokteiļbārs - restorāns „Martini’s”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants