Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 1.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 2.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 3.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 4.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 5.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 6.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 7.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 8.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 9.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 10.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 11.
  • Konspekts 'Kritisks ideju izvērtējums kompetenču pieejai mācību saturā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kompetenču pieeja mācību saturā — skolotāju puse    4
  Kompetenču pieeja mācību saturā — mācību saturs    5
  Kompetenču pieeja mācību saturā — vidusskolēna puse    6
  Nobeigums    7
  Literatūras saraksts    8
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Apskatot kompetencēs balstītās pieejas projekta ēnas puses, kopaina šķiet patiesi drūma. Daudzi būtiski jautājumi, piemēram, jautājums par skolotāju atalgojumu, nav atrisināti. Nekļūst skaidrāka autoru kā studentu loma šajā fakultātē un darbība nākotnē. Protams, ir skaidrs, ka jebkuras pārmaiņas tieši to sākumā ir visnesaprotamākās un sāpīgākās, taču nepieciešamākās cilvēku, valsts un visas pasaules attīstībā. Citu valstu pieredze liecina, ka šī mācību pieeja ir nesusi augļus to izaugsmē un atliek cerēt, ka pēc 20 — 30 gadiem mēs par savu valsti varēsim lasīt to pašu.
Literatūras avoti bija viegli pieejami un atrodami interneta vidē. Grūtības sagādāja avotu specifiskās valodas lietojums lai uztvertu sniegto informāciju. Kopumā uzdevums autoram bija ļoti interesants un jaunas informācijas pārsātināts, tas deva ne tikai iespēju iepazīties ar kompetencēs balstīto pieeju, bet arī atrast tās trūkumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants