Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 1.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 2.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 3.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 4.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 5.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 6.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 7.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 8.
  • Konspekts 'Tirgus jēdziens un veidi', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Augstākā tirgus organizācija ir birža. Sastopami vairāki biržu veidi: preču biržas, vērtspapīru biržas, darba biržas, valūta biržas…
Preču biržā nepārdod reālu preci – darījumi tiek slēgti pēc paraugiem. Dažreiz slēdz līgumus par vēl nesaražotas preces pirkšanu.

Preču tirgus raksturojums.
Var izdalīt vairākas preču grupas, uz kurām pieprasījums formējas atšķirīgi:
1.Ikdienas pieprasījuma preces (pamatpreces, impulspreces, neparedzētās preces).
2.Speciāli pērkamās preces (apģērbs, apavi, mēbeles, sadzīves tehnika…).
3.Īpašās preces. (modes priekšmeti, rotas lietas…).






Autora komentārsAtvērt
Atlants