Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 26.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 27.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 28.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 29.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 30.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 31.
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze
Ievēroju, ka pētot kukaiņus un dažādas lietas dzīvā, āra vidē, bērniem varu novērot lielu interesi, jo bērns ir pētnieks, bērns izpēta kādas ir kukainim kājas, spārni. Bērni salīdzina kukaiņu lielums, garumus, kurš lielāks, mazāks. Īsti, reāli kukaiņi bērnus «uzrunā« daudz vairāk kā attēli, tāpēc bērnus jāved, pēc piespējas vairāk, laukā, dabā.
Katru reizi, kad bērni darbojas mājturības centriņā, vienmēr pārrunājam drošību, ka nazis ir ass, ka jābūt uzmanīgam. Domāju, ka šādas lietas darot, audzinātāja pastāsta par iespējamajām traumām, dod bērnam pamēģināt griezt ar nazi, sniedz bērnam iespēju, iemācīties sagriezt dārzeņus, apsmērēt maizīti. Bērns iemācās pašapkalpoties.

Autora komentārsAtvērt
Atlants