Vērtējums:
Publicēts: 20.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 1.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 2.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 3.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 4.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 5.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 6.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 7.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 8.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 9.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 10.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 11.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 12.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 13.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 14.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 15.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 16.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 17.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 18.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 19.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 20.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 21.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 22.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 23.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 24.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 25.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 26.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 27.
  • Referāts 'Modernā mārketinga attīstības faktori uzņēmumos "Avon" un "Oriflame"', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Modernais mārketings    4
1.1.  Modernā mārketinga tendences    4
1.2.  Pasaules biznesa globalizēšana    4
1.3.  Jaunu komunikāciju līdzekļu attīstība    4
1.4.  Zinātnes un tehnikas strauja attīstība    5
1.5.  Pasaules biznesa vides sarežģītība    5
1.6.  Cilvēka dzīves līmeņa paaugstināšanās    6
1.7.  Pasaules sociālo problēmu globalizēšana    6
2.  Pētījums    7
2.1.  Uzņēmums „Oriflame”    7
2.2.  Uzņēmums „Avon”    8
2.3.  Modernā mārketinga salīdzinājums uzņēmumā „Oriflame” un „Avon”    9
  Secinājumi    13
  Izmantotās lieteratūras un avotu saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

1. Modernais mārketings
1.1. Modernā mārketinga tendences
Līdz ar pasaules globalizāciju un attīstību, mūsdienās tiek attīstīts modernais mārketings. Tā tendences ir manāmas visā pasaulē lielākajā daļā uzņēmumu. Modernā mārketinga pamatā ir sabiedrības attīstība un tās dažādie faktori. Modernā mārketinga ietekmē uzņēmumi ir paplašinājušies un tie vairs nestrādā tikai vietējā mēroga tirgū. Notiek sadarbība, apvienošanās ar citiem uzņēmumiem, filiāļu dibināšana citās valstīs, jaunu tehnoloģiju un sakaru izmantošana. Uzņēmumi darbojas arī vides aizsardzības ietvaros, kā arī kvalitātes nepārtrauktā uzlabošanā.
1.2. Pasaules biznesa globalizēšana
Uzņēmumi arvien vairāk un vairāk darbojas dažādos tirgos, dažādos reģionos. Tas nozīmē, ka nepieciešams pielāgoties vietējo pircēju kultūrai, tradīcijām un citiem rīcības faktoriem, kā arī jārēķinās ar vietējo likumdošanu, jaunu politiku un sociālo vidi.
Biznesa globalizācija - tas ir neatgriezenisks process. Paplašinās tirgus telpa, informācijas apmaiņas ātrumam un kvalitātei nozīme pieaug. Informācijas apstrādes un pārraides risinājumi vairs nav tikai tāla nākotne, tie ir vajadzīgi jau šodien.
Priekšrocības: Jauni tirgi, jauni biznesa kontakti, uzņēmuma paplašināšanās, lielākas peļņas iespējas, vairāk informācijas u.c.
Trūkumi: Mazo uzņēmumu izdzīvošanas apdraudējums, atsevišķu valstu tradīciju aizmiršana, pārmērīga globalizācija, visa vienādošana u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants