Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 1.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 2.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 3.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 4.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 5.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 6.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 7.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 8.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 9.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 10.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 11.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 12.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 13.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 14.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 15.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 16.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 17.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 18.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 19.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 20.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 21.
  • Referāts 'Mācību motivācijas īpatnību analīze dažādos vecumposmos', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Kādas kļūdas pieļauj vecāki un skolotāji motivējot bērnus mācīties­­?    4
3.  Mācību motivācijas veidojošie faktori    7
4.  Sākumskolas vecuma mācību motivācija    11
5.  Vidējā skolas vecuma mācību motivācija    15
6.  Vecākā skolas vecuma mācību motivācija    19
  Secinājumi    22
  Pielikums    23
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāj, kā lai piespiež savu bērnu mācīties? Nereti tieši šādus jautājumus nākas dzirdēt skolotājai, skolas psihologam.
Lai panāktu, ka bērns labi mācītos un uzvestos, vecāki pielieto dažādas manipulācijas un piespiešanas metodes - bieži vien klaji un draudoši paziņo: ‘’Neiesi ārā, kamēr neuzrādīsi izpildīto un neatbildēsi visu, kas uzdots!’’ vai arī slēpti piekukuļojot: ‘’Ja būsi sekmīgs nopirkšu skrituļdēli.’’ Kā arī spēlējot ar bērna jūtām: ‘’Ja tu mīli mammu, tad taču nedarīsi viņai kaunu, vai ne?’’
Pēc būtības visās šajās situācijās bērns tiek uztverts nevis kā dzīvs cilvēks, kurš pats kaut ko domā, saprot, jūt, pārdzīvo, bet kā robots uzvelkamā rotaļlieta, kas vecākiem un skolotājiem jāieprogramē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants