Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Marija Montesori un viņas pedagoģiskā darbība', 1.
  • Konspekts 'Marija Montesori un viņas pedagoģiskā darbība', 2.
  • Konspekts 'Marija Montesori un viņas pedagoģiskā darbība', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Bērni tiek mācīti ievērot šādus nosacījumus:
• Ko bērns var darīt pats, to paveic bez skolotāja vai vecāku līdzdalības. Tas attīsta neatkarību, pašpārliecinātību.
• Bērniem jābūt klusiem, netraucējot citiem spēlēt un praktizēt. Tomēr viņi var “izlaist tvaiku” īpašās telpās atpūtai.
• Visas rotaļlietas, klucīši un rakstāmlietas, ar kurām bērni mijiedarbojas, viņiem ir jānomazgā, salocīti un jāliek vietā. Tas bērniem attīsta cieņu pret citiem cilvēkiem.
• Tas, kurš pirmais paņēma lelli vai ieliktņus, un nodarbojas ar šīm priekšrocībām. Tādā veidā bērni tiek izglītoti, lai izprastu savas un citu robežas.
Noteikumu ievērošana, darbību pilnveidošana rada stabilitāti bērnu dzīvē, ļauj pirmsskolas vecuma bērniem justies pārliecinātāk, veicina pacietību un cieņu pret vienaudžiem un pieaugušajiem.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants