Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sponsorēšana', 1.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 2.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 3.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 4.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 5.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 6.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 7.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 8.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 9.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 10.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 11.
  • Referāts 'Sponsorēšana', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Sponsorēšana kā reklāmas veids    3
  Sponsorēšana kā netiešā reklāma un tās izpratne    3
  Sponsorēšana un tās veidi    3
  Sponsorēšanas pozitīvie un negatīvie aspekti    4
  Sponsorēšanas virzieni    5
  Sponsorētās sabiedrības sfēras    6
  Sports    6
  Māksla un kultūra    8
  Sociālā sfēra    9
  Nedaudz no pasaules sponsorēšanas prakses    9
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Sponsorēšana ir viens no mūsdienu reklāmas veidiem. Tā uzskatāma par netiešo reklāmu, lai arī dažkārt sevī ietver arī tiešas reklāmas īpašības. Uzņēmumi piedalās sponsorēšanā ne tikai pārdošanas apjoma palielināšanas, bet arī sava imidža un patērētāju pozitīvās attieksmes veicināšanas pēc.
Šo tēmu izvēlējos, jo pēdējā laikā nācies iepazīties ar vairākiem starptautiskās uzņēmējdarbības vēsturē unikāliem biznesa virzīšanas piemēriem, kuru pamatā bijusi tieši sponsorēšana. Daži no piemēriem minēti arī šajā darbā.
Skatoties no sponsorēšanas teorētiskās puses, darbā aplūkoju sponsorēšanas vispārējo izpratni, tās veidus, iespējas un draudus, iemeslus un mērķus. Noteiktas arī plašāk sponsorētās sfēras un to raksturojumus.
Darbs veikts, galvenokārt balstoties uz literatūras sarakstā minēto avotu analīzi, kā arī iekļaujot savus uzskatus un secinājumus par izlasīto.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants