Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tūristu - senioru motivācija un profils Maljorkā', 1.
  • Konspekts 'Tūristu - senioru motivācija un profils Maljorkā', 2.
  • Konspekts 'Tūristu - senioru motivācija un profils Maljorkā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

3. Secinājumi un priekšlikumi
Lai uzlaboto sabiedriskā transporta kustību, Palmā ir norīkoti papildus reisi, taču to cenas joprojām ir augstākās Spānijā. Sūdzības attiecībā uz lidostu ir grūti labot, jo lidosta ir salīdzinoši jauna, uzbūvēta 1997. gadā un tajā nekādas krasas izmaiņas pagaidām nav gaidāmas. Augstās cenas bāros un restorānos nav izmaināmas, jo tās nosaka šo uzņēmumu privātīpašnieki un kamēr vien tie strādās ar peļņu, cenas paliks tikpat augstā līmenī. Lai uzlabotu tūristu apmierinātības līmeni valdība ir izveidojusi kampaņu „Ziema Maļorkā”, kuras ietvaros tiek sponsorēti dažādi kultūras un sporta pasākumi, gidu vadītas ekskursijas u.c. aktivitātes, tomēr kampaņa nebūt nav radījusi uzlabojumus tūrisma nozarē, patiesībā tās laikā tūristu skaits ir tikai samazinājies, pie kā tūrisma nozares uzņēmēji vaino valdību.
Pēc pētījuma autora domām, lai attīstītu un uzlabotu tūrisma nozari salā ir jāsakārto publiskais transports, jāsamazina cenas tajos un jārenovē daudzuprāt drausmīgā Palmas lidosta. Tā rezultātā tūristi – seniori būs apmierināti un apmierinātiem tūristiem ir tendence atgriezties un galamērķi ieteikt arī citiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants