Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 1.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 2.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 3.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 4.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 5.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 6.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 7.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 8.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 9.
  • Referāts 'Kristietības pamatvirzieni, sakramenti un svētki', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Baznīcas vēsturē un arī mūsdienu kristiešu vidū ir sastopami dažādi uzskati par tiesu, pestīšanu un pazušanu. Pastāv trīs atšķirīgi viedokļi:
1. Tiks pestīti atsevišķi cilvēki, pārējie nonāks mūžīgajā pazušanā (tā tiek tēlota vai nu kā ciešanas, vai arī atšķirtība no Dieva;
2. Pestīti tiks tikai daļa cilvēku, bet atlikušie piedzīvos "otro nāvi", tas nozīmē, ka tie tiks iznīcināti uz mūžīgiem laikiem;
3. Visi cilvēki tiks pestīti. Tiesas dienā visi dzīvie un mirušie locīs ceļus tā Kunga priekšā, un Dievs kļūs "viss visā".(..)
Kristietībā valda uzskats, ka Kristus arī šobrīd ir dzīvs un ka viņa darbi turpinās Svētajā Garā.(..)
Dieva mīlestība un klātbūtne atklājas ne vien Viņa vārdā, bet arī caur svētajām darbībām- sakramentiem.
Vārds "sakraments" nāk no latīņu valodas, un Bībelē tas netiek minēts. Šis vārds nozīmē "līdzeklis, kas dara svētu", tātad kaut kas tāds, kas stiprina saites Dieva un cilvēku starpā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants