Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 1.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 2.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 3.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 4.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 5.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 6.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 7.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 8.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 9.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 10.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 11.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 12.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 13.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 14.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 15.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 16.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 17.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 18.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 19.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 20.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 21.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 22.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 23.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 24.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 25.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 26.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 27.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 28.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 29.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 30.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 31.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 32.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 33.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 34.
  • Referāts 'Aviokompānijas darba plānošana', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  UZDEVUMA NOSTĀDNE    4
2.  MODEĻA SHĒMA    5
3.  MODELĒŠANAS IDEJA    6
4.  PROGRAMMAS BLOKU APRAKSTS    8
5.  GPSS PROGRAMMAS KODS    14
6.  PROGRAMMAS MODELĒŠANAS REZULTĀTI    16
7.  PROGRAMMAS ATSKAITES PASKAIDROJUMS    19
8.  GPSS PROGRAMMAS MODEĻA ADEKVĀTUMS    23
9.  PIEDAVATIE UZDEVUMA UZLABOJUMA NOSACĪJUMI    25
  SECINĀJUMI    27
  LITERATŪRAS SARAKSTS    28
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMS
Pēc paveikta darba, varu secināt, ka dota uzdevuma programmas modelis strādā pareizi un atbilst visiem uzdevuma parametriem, ko bija jānoteic. Tiek piedāvāts risinājums aviokompānijas darba uzlabošanai, kā arī noteikt optimāls lidmašīnu skaits, izejot no nosacījuma, ka aviokompānijas izmaksas par lidmašīnu dīkstāvi ir galvenais programmas parametrs, ko jāsamazina.
Programmas modelis ir universāls dotajam uzdevumam, jo katru no uzdevuma parametriem var mainīt, dzēst vai papildināt, kā arī var mainīt vai papildināt pašu uzdevumu, lai atrastu interesējamos datus pie sarežģītākiem uzdevuma nosacījumiem.
Kas attiecās pie programmas modeļa uzlabošanas labākai programmas darbībai, attiecībā uz aviokompānijas, bija nolemts, ka lidmašīnas dīkstāves laika samazināšanai ir lielāka prioritāte. Īstenībā, visi trīs faktori, kas varētu būt uzlaboti (lidmašīnas dīkstāves laiks, lidmašīnas noslogojums un reisu vidējais aizkavēšanas laiks), ir svarīgi. Lai visi trīs uzlabojuma kritēriji būti optimāli, ir nepieciešams mainīt daudz vairāk, nekā lidmašīnu skaitu. Ir nepieciešams detalizētāk analizēt programmas darbību katrā modelēšanas momentā, lai noteiktu, pie kādiem izlidošanas laikiem lidmašīnām ir vislielākā dīkstāve un kurā laika momentā nav iespējams veikt nevienu reisu lidmašīnu aizņemtības dēļ. Pēc tāda izlidošanas laika noteikšanas, ir nepieciešams pārbaudīt, vai ir vērts izmainīt izlidošanas laiku, vai atteikties no reisa vispār.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants