Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 1.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 2.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 3.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 4.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 5.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 6.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 7.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 8.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 9.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 10.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 11.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 12.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 13.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 14.
  • Prezentācija 'Ideāls uzņēmuma vadītājs', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc efektīvas uzslavas uzņēmuma darbinieks jūtas gandarīts un centīsies arī turpmāk labi paveikt savu darbu.
Ja darbinieki strādā ar prieku- uzņēmums gūst lielāku peļņu.

Efektīvi aizrādījumi.
Tāpat kā un efektīvas uzslavas, efektīvus aizrādījumus ir jāizsaka laikus, ir skaidri jāpasaka, ko tieši cilvēks ir izdarījis nepareizi, bet ir jāatgādina arī par to, ka augsti vērtējat viņa darbu un ieguldījumu uzņēmumā.
Vislielākā vadītāju kļūda – aizrādot par darba kļūdu aizskart darbinieka personību.

Secinājumi.
Vadītājs ir tas, kam piemīt pamatīpašības, bet ideāls vadītājs- prot visu darīt efektīvi- aizrādīt, uzslavēt un sasniegt mērķus.
Efektīvs vadītājs rūpējas par saviem darbiniekiem, bet viņa darbinieki rūpējas par uzņēmuma peļņu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants