Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 21.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 22.
  • Prakses atskaite 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 23.
Darba fragmentsAizvērt

KONSPEKTS MATEMĀTIKAS ROTAĻNODARBĪBAI
TĒMA – Manas mājas - Latvija
UZDEVUMI:
ATTĪSTOŠIE: Attīstīt uzskatāmi darbīgo domāšanu
IZGLĪTOJOŠIE
1. Radīt priekšstatu par vienādību, veidojot prasmi lasīt vienādības.
2. Iepazīstināt ar teksta uzdevumiem, to risināšanu.
3. Pilnveidot saskaitīšanas un atņemšanas darbības.
IEPRIEKŠĒJAIS DARBS – teksta uzdevumu risināšana, vienādības, saskaitīšanas un atņemšanas darbības.
UZSKATES MATERIĀLI kociņi skaitīšanai, dažādi priekšmeti.
IZDALES MATERIĀLI – uzdevumi rēķināšanai
ROTAĻNODARBĪBAS GAITA
1. Rīta aplis:
- Sasveicināšanās
- Bērnu skaitīšana
- Dienas noskaidrošana, datums, laika apstākļi
2. Bērniem tiek izdalītas kartiņas ar cipariem, uz galdiņa, apļa vidū ir vienādības zīmes ‹ › = Bērni tiek aicināti nākt pie galdiņa pa 2 un veidot vienādības
3. Pēc tam kartiņas uz galda tiek nomainītas uz + un - un tieši tāpat tiek veikti uzdevumi.
4. Pirkstiņrotaļa „Rūķu māja”
5. Vingrināties pieskaitīt un atņemt, veidot teksta uzdevumus.
6. Rotaļa Diena un nakts.

Autora komentārsAtvērt
Atlants