Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 1.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 2.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 3.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 4.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 5.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 6.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 7.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 8.
  • Konspekts 'Preču politika starptautiskajā tirgū', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Daudzi lielie uzņēmumi izmanto standartizētas reklāmas, ka vienlīdz labi darbojas gan Bangkokā, gan Budapeštā, un citus standartizētus virzīšanas elementus, pārdodot standartizētas preces. Piemēram, kompānija „Coca-Cola” savam zīmolam „Sprite” izmanto standartizētu pieeju, lai sasniegtu pasaules jaunatni. Arī kompānija „Gillette”, gandrīz visā pasaulē izmanto vienādus mārketinga elementus virzot tirgū standartizētas preces.
Lai arī uzņēmumiem ir izdevīgi izmantot standartizēšanas pieeju zemāku izmaksu dēļ, tomēr standartizācijai ir pārāk daudz mīnusu, lai to pielietotu bieži. Galvenais trūkums ir tas, ka standartizēta produkcija ignorē to, ka nacionālie tirgi ievērojami atšķiras ar kultūru, demogrāfisko un ekonomisko stāvokli ne tikai starp kontinentiem, bet arī tādās valstu apvienībās ka Eiropas Savienība. Rietumeiropā pārdot standartizētu produkciju standartizēti ir ļoti grūti, jo atšķiras valodas, tradīcijas, mūzikas gaume, uzskati, vērtības un dzīvesstils. Ironiski, bet angļiem ir vairāk kopīga ar otrā pasaules malā dzīvojošajiem Austrālijas iedzīvotājiem nekā kaimiņos esošajiem vāciešiem un francūžiem. Piemēram, trīs Baltijas valstis – Igaunija, Latvija un Lietuva – ir visai tālu no vienota tirgus, jo katrā ir sava atšķirīga valoda, valūta un patērētāju ieradumi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants