Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 1.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 2.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 3.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 4.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 5.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 6.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 7.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 8.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 9.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 10.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 11.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 12.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 13.
  • Prezentācija 'Produkta pozīciju nostiprināšana tirgū', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Produktu pozīcija tirgū
Produktu pozīcija tirgū ir stabila produktu īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem. Preces pozīciju sāk nostiprināt jau ar tās pirmajiem soļiem tirgū, lai to izdarītu ir jāizpēta tirgus, jāizdomā uz kādu patērētāju prece tiek tendēta. Kādi ir ekonomiskie un sociālie faktori.
Produkta pozīciju nostiprināšana
Mērķauditorijas noteikšana - pareiza mērķauditorijas noteikšana ir ļoti svarīga, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Apzinoties, kas tieši šo produktu pirks, uzņēmums varēs izvēlēties pareizo veidu, kā veidot reklāmu, un kurus medijus izvēlēties.
Klientu vēlmju izpratne - ja uzņēmums pārdod produktu, ir ļoti svarīgi zināt, ko cilvēks no šā produkta gaida. Piemēram, cilvēki, kas, pērkot automašīnu, vēlas sev prestižu, visticamāk izvēlēsies Mercedes, savukārt tie, kas vēlēsies drošību, iegādāsies Volvo.…

Atlants