Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 1.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 2.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 3.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 4.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 5.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 6.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 7.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 8.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 9.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 10.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 11.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 12.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 13.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 14.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 15.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 16.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 17.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 18.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 19.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 20.
  • Referāts 'SIA "X" komercdarbības analīze', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA „X” raksturojums    4
2.  Situācijas raksturojums    7
3.  SIA „X” SVID analīze    9
4.  Pētījums    10
4.1.  Metodoloģija    10
4.2.  Pētījuma uzstādījums    10
4.3.  Respondentu sociāldemogrāfiskais profils    11
5.  Pētījuma rezultātu analīze    12
6.  Piedāvājuma veidošana vietējā tirgū    17
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Uzņēmums ir guvis nelielu atpazīstamību vietējā apkārtnē, jo 22 no aptaujātajiem jau izmanto SIA „X” piedāvāto produkciju.
2. Piedāvātajai produkcijai ir augsta kvalitāte un turpmāk pieprasījums varētu pieaugt, jo puse no aptaujātajiem iedzīvotājiem produkciju ir iegādājusies jau vairākas reizes vai izvēlas tikai SIA „X” produkciju.
3. Gan esošie, gan iespējamie klienti iegādātos uzņēmuma produkciju vairāk, ja tam būtu savs veikals Tukumā.
4. Lielākā daļa Tukuma apkārtnes iedzīvotāju iegādātos piedāvāto produkciju vairāk, ja uzņēmums piedāvātu iespēju piegādāt produkciju.
5. Uzņēmumam jāreklamē sevi, jo daļa no iedzīvotājiem neatpazīst šādu uzņēmumu.
6. Uzņēmumam prognozējams liels pieprasījums vietējā tirgū, ja tiktu izveidots savs veikals Tukumā vai piedāvāta iespēja piegādāt produkciju.

PRIEKŠLIKUMI
1. Sākt reklamēt uzņēmumu.
Uzņēmumam jāievieto reklāma televīzijā. Iesākumā vairāk koncentrējoties tieši uz Tukuma apkārtni, jāievieto reklāma avīzē „Neatkarīgās Tukuma ziņas” un apkārtējo novadu avīzēs, piemēram, tādos izdevumos kā „Engures Novada ziņas”.
2. Izveidot uzņēmuma veikalu Tukumā.
Uzņēmumam jāizveido veikals Tukumā Lauktehnikas rajonā, kurā vairāk koncentrējas dažādi ar dārzniecību un audzēšanu saistīti tirgotāji.
3. Piedāvāt iespēju piegādāt produkciju par atsevišķu samaksu.
Izveidotajās reklāmās iekļaut arī paziņojumu, ka produkciju iespējams piegādāt klienta norādītajā vietā par atsevišķu samaksu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants