Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 1.
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 2.
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 3.
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 4.
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 5.
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 6.
  • Konspekts 'Aktivitātes efektīvai mācīšanai', 7.
Darba fragmentsAizvērt

"Akvārijs"- tēmas (daiļdarba) noslēguma stratēģija, kuras pamatā ir jautājumi par tēmu (daiļdarbu).
• Skolēni tiek sadalīti 2 grupās un apsēstas 2 apļos ar muguru viens pret otru, izveidojot iekšējo un ārējo apli.
• Skolotājs ir sagatavojis un uz lapiņām uzrakstījis jautājumus.
• Kāds skolēns no iekšējā apļa izvēlas vienu no skolotāja piedāvātajiem jautājumiem un atbild uz to. Tāpat rīkojas nākamie, līdz šai grupai sagatavotie jautājumi ir atbildēti.
• Ārējais aplis klausās atbildes.
• Tad apļi mainās vietām un turpina atbildēt uz jautājumiem tie, kas atrodas iekšējā aplī.
"Apaļais galds" - uz galda ir viena papīra lapa un viens zīmulis vai pildspalva. Kāds no skolēniem uzraksta savu domu un padod papīra lapu tālāk nākamajam, kurš domu papildina.
"Apstiprinājums vai noliegums" - skolēns vērtē piedāvāto apgalvojumu, apstiprinot vai noliedzot tā patiesumu un argumentējot savu viedokli.
“Arguments" - uzjautājumiem, kur iespējamas gan apstiprinošas, gan noliedzošas atbildes, tiek meklēti argumenti. Tie tiek kārtoti "par" un "pret" blokos, lai izdarītu secinājumus un pieņemtu lēmumu.
"Asociācijas" - brīvā formā skolēns izklāsta pārdomas, ko izraisījis kāds vārds, izteikums, priekšmets u.tml. Asociācijas var būt balstītas ari dzīves pieredzē.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants