Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 1.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 2.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 3.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 4.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 5.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 6.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 7.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 8.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 9.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 10.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 11.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 12.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 13.
  • Referāts 'Jaunu produktu ieviešana tirgū', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Jaunu produktu ieviešana tirgū    4
2.  Jaunas preces plānošana    7
3.  Jaunas preces attīstīšana    8
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Virzīšana tirgū ir viens no tirdzniecības kompleksajiem elementiem. Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumus. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja ieraudzīs tās reklāmu avīzē, žurnālā, televizora ekrānā. Viņiem var izdalīt bezmaksas preču paraugus vai iedot nogaršot kādu pārtikas produktu. Pircēju var piesaistīt ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos, reklāmām vai sludinājumiem uz autobusiem, trolejbusiem vai pa radio.
Virzīšana tirgū sastāv no:
Reklāmas;
Pārdošanas veicināšanas;
Netiešās reklāmas;
Tiešās pārdošanas.
Katram no šiem elementiem ir svarīga loma tirgzinībā [3, 196.].
Pieņemot lēmumus par produkta ieviešanu, jāveic potenciāla tirgus izpēte. Ja uzņēmums izvēlas mārketinga testa metodi, kad produkts tiek ieviests nelielā ģeogrāfiskajā reģionā, lai pārliecinātos, cik veiksmīgi to iespējams pārdot, tas ļauj ietaupīt naudu reklāmai, bet tiek zaudētas iespējas pārsteigt ar pilnīgi nepazīstamu produktu. Savukārt, ja uzņēmums izšķiras par produkta ieviešanu visā plānotajā tirgū, tad tam ievērojami līdzekļi jāiegulda reklāmā un noieta veicināšanā un pieļautās kļūdas pēc tam ir grūti labojamas. Produkta virzīšanas stratēģija ir atkarīga no uzņēmuma mērķa klientiem – vai nu tie ir jaunieveduma atbalstītāji, ātri adaptējušies pircēji, vai lēni adaptējušies pircēji …

Autora komentārsAtvērt
Atlants