Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma vadīšanas stili un konfliktsituācijas', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vadīšana un vadītājs    4
2.  Vadītāja funkcijas grupā    6
3.  Vadīšanas stili    7
4.  Psiholiģiskais klimats kolektīvā    9
5.  Konflikti kolektīvā un to risināšana    10
  Nobeigums    13
  Izmantotā literatūra    14
Darba fragmentsAizvērt

Vadīšana ir lēmumu pieņemšana, balstīta uz situācijas analīzi, attīstības plānošanu un pieņemto lēmumu izpildes nodrošināšana, izmantojot organizācijas darba spēku un līdzekļus, saskaņā ar izvirzītajiem mērķiem.
Vadīt nozīmē radīt un dzīvē realizēt tādu kultūras un vērtību izpratni, kas vieno visus darbiniekus, vadīt nozīmē arī nodrošināt efektīvu komunikāciju darbinieku starpā, kā arī vadīšana nozīmē darbinieku iedvesmošanu, var teikt pat inficēšanu ar vēlmi veikt pienākumus ārkārtīgi augstā līmenī. Spējai dot saistošus pienākumus un spējai motivēt darbiniekus ir izšķiroša loma veiksmīgas uzņēmējdarbības nodrošināšanā. Tā ir tāda ietekme uz viena darbinieka rīcību, kas maina cita darbinieka uzvedību, attiecības, uztveri u.tml., tādēļ katras organizācijā vadīšana atšķiras. Savukārt vadītājs ir noteikts cilvēks uzņēmumā, kurš ietekmē darbinieku darbību, lai īstenotu organizācijas mērķus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants