Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju uzvedība', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas uztvere
Uztvere – kāda objekta atspoguļojums un interpretācija personas apziņā ar sajūtas, domāšanas un pagātnes palīdzību.

Motivēta persona ir gatava rīkoties, taču tas kā tā rīkosies ir atkarīgs no viņa situācijas uztveres!

Šajā procesā indivīds izvēlas, organizē un interpretē ienākošo informāciju, lai izveidotu jēgpilnu pasaules tēlu.

Uztveres veidi:
Selektīvā – nevajadzīgo stimulu izslēgšana
Selektīvā sagrozīšana – tendence pārveidot informāciju un interpretēt to tā, lai atbilstu mūsu jau iepriekš izveidotiem uzskatiem
Selektīvā saglabāšana – tendence atcerēties informāciju, kas atbalsta indivīda attieksmi un uzskatus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants