Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 1.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 2.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 3.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 4.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 5.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 6.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 7.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 8.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 9.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 10.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 11.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 12.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 13.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 14.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 15.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 16.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 17.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 18.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 19.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 20.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 21.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 22.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 23.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 24.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 25.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 26.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 27.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 28.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 29.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 30.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 31.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 32.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 33.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 34.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 35.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 36.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 37.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 38.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 39.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 40.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 41.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 42.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 43.
  • Referāts 'SIA "SP Grupa" iekšējās un ārējās vides apraksts', 44.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Organizācijas iekšējā vide    3
1.1  Mērķi    4
1.2  Darbinieki    6
1.3  Struktūra    10
1.4  Darba kultūra, menedžmenta darba stils    12
1.5  Tehnoloģija    13
Organizācijas ārēja vide    16
2.1  Organizācijas tieši ietekmējošā ārējā vide    17
2.1.1  Patērētāji (pircēji)    17
2.1.2  Konkurenti    17
2.1.3  Piegādātāji    18
2.1.4  Likumdošana    18
2.1.5  Sabiedriskās organizācijas, prese    18
2.2  Organizācijas netieši ietekmējošā ārējā vide    19
2.2.1  Valsts ekonomiskais stāvoklis    19
2.2.2  Starptautiskās attiecības    19
2.2.3  Valsts politika    19
2.2.4  Sociālkultūras attiecības    20
2.2.5  ZTP (zinātnes un tehnikas attīstība)    20
2.2.6  Vides nenoteiktības pakāpe    20
Intervija ar SIA „SP grupa” direktori Jūliju Rimlinu    21
Secinājumi    23
Izmantotās literatūras saraksts    24
Darba fragmentsAizvērt

Jebkurā organizācija obligāti ir atklāta sistēma, kas sastāv no daudziem mainīgiem elementiem. Savukārt visi šie elementi no organizācijas viedokļa cieši savijas ar ārējiem elementiem. Tādējādi jārunā par organizācijas iekšējo un ārējo vidi. No vides uztveres un piemērošanās konkrētai situācijai atkarīga organizācijas darbības efektivitāte.
Uzņēmums SIA „SP grupa” nodarbojās ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu un vīžu izsniegšanu Latvijas iedzīvotājiem un ārzemniekiem, kas atrodas Latvijā tranzītā, un sabiedrība eksistē Rīgā jau 4 gadus. Šajā laika periodā tā ir sasniegusi popularitāti un tai ir savi pastāvīgie klienti, kas vienmēr izmanto tikai tās pakalpojumus. Tā vienmēr ir vēlējusies, lai aizraujošie, vilinošie un neparastie ceļojumi kļūtu pieejami vairākumam cilvēku. Lai sasniegtu šo cēlo mērķi, kompānija „SP grupa” ir ieguldījusi ne mazums spēka un negatavojas apstāties pie sasniegtā.
Tieši tādēļ, lai apmierinātu pieaugušās tūrisma tirgus prasības, lai piedāvātu vēl vairāk aktīvas, neaizmirstamas un komfortablas atpūtas iespēju un paplašinātu piedāvājuma spektru, kompānija «SP Grupa» tagad profesionāli ne tikai realizē produktu, bet arī sekmīgi un kvalitatīvi to rada un sadarbojas ar pazīstamākiem tūrisma kompānijām Latvijā. Tā ir kļuvusi par vienu no labākajām profesionālo Latvijas tūrisma kompānijām un tagad var nodrošināt ne tikai produkta kvalitāti un servisu, bet arī, apkalpojot grupas un tās klientus individuāli, vadīties pēc Latvijas ceļotāju gaumes. Viens no mērķiem, kāpēc esmu izvēlējusies tieši šo uzņēmumu ir tāds, ka mūsu ģimene izmantoja SIA „SP grupa” pakalpojumus un mēs palikām apmierināti.
SIA „SP grupa” pakalpojumu klāsts sastāv no:
citu valstis vīžu izsniegšanas- tranzīta vizas un parastas vīzas;
tūrismu braucienu organizēšanas grupās un individuāli;
viesnīcu numuru rezervēšanas katram klientam;
sadarbošanās ar citām Latvijā ļoti pazīstamām tūrismu operatoriem utt.

SIA „SP grupa” sociāli ekonomiskais mērķis ir apmierināt cilvēku vēlēšanas ceļot, piedāvājot visvisādas iespējas tiem ceļot jebkurā valstī un padarot to procesu aizraujošu, vieglu, patīkamu un atbrīvot klientus no dokumentu noformēšanas problēmām, ņemot to savā kontrolē.
Uzņēmuma misija ir sniegt kvalitatīvus pakalpojumus, apmierināt visas klientu prasības un piemērot savus pakalpojumus dažādiem cilvēkiem pēc viņu gribām.
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi:
pastāvīga peļņas gūšana;
palielināt klientu skaitu, nodrošinot pakalpojumu augsto kvalitāti;
pastāvīgi kontaktēties ar tūrismu firmām, kompānijām, viesnīcām, apdrošināšanas kompānijām un vadošiem centriem Latvijā tūrisma jomā;
uzņēmuma attīstība 5 gadu laikā.…

Atlants