Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 1.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 2.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 3.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 4.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 5.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 6.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 7.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 8.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 9.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 10.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 11.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 12.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 13.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 14.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 15.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 16.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 17.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 18.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 19.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 20.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 21.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 22.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 23.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 24.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 25.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 26.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 27.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 28.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēma Portugālē', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Informātika pamatskolā 8. klase
Radīt oriģinālu produktu izmantojot vidi un rīkus, kas atbilst vecumam. Fokusēts uz problēmu risināšanu un loģisko ideju organizēšanu.
Nosacīt problēmu, kas jāatrisina vai projekta izstrādes perspektīvu dizainu veicinot zināšanas un matemātisko domāšanu.
Analizēt problēmu un sadalīt to daļās.
Izpētīt programmēšanas strukturālās komponentes.

Informātika pamatskolā 8. klase
Iekļaut problēmu risināšanas loģisko secību, balstoties uz programmēšanas loģikas pamatiem un izmantojot programmēšanas strukturālās komponentes.
Iekļaut (attēlus, tekstu, skaņu, video) balstoties uz sasneidzamajiem mērķiem.
Analizēt un atspoguļot atrastos risinājumus un to piemērotību.
Kopīgot izveidoto produktu Internetā.
Datora lietojumprogrammas programa B

12. klasei
Ievads programmēšanā:
Ievads
Fundamentālas koncepcijas.
Testēšana un kļūdu kontrole algoritmos-izsekošana.
Kontroles struktūras.
Masīvi.
Ievads objektorientētajā programmēšanā.

Atlants