Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dators un LEGO konstruktors', 1.
  • Konspekts 'Dators un LEGO konstruktors', 2.
  • Konspekts 'Dators un LEGO konstruktors', 3.
  • Konspekts 'Dators un LEGO konstruktors', 4.
  • Konspekts 'Dators un LEGO konstruktors', 5.
  • Konspekts 'Dators un LEGO konstruktors', 6.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darba uzdevums    3
  Atbildes    4
1.  Uzinstalēt LEGO Mindstorm programmatūru    4
2.  Izvēlēties datorvadāma robota veidu un to salikt    4
3.  Apmācit robotu, apgūt konstruktora programmēšanu    5
4.  Demonstrēt mini-robotu vai datorvadāmu iekārtu darbībā    6
5.  Izjaukt robota modeli, sakārtot detaļas iepakojuma kārbā    6
6.  Veikt darba rezultātu analīzi un aplūkot tajā skarto problēmu loku    6
Darba fragmentsAizvērt

1. Uzinstalēt LEGO Mindstorm programmatūru.
Ar šo uzdevumu nekādas problēmas neradās. Atverot kasti, kur bija izvietot LEGO konstruktors, tika izņemt cd, kurš sevī ietvēra draiverus un programnodrošinājumu, kuru uzinstalējot varēja ķerties pie darba. Windows 7 veiksmīgi ļāva sekmīgi veikt šo uzdevuma punktu.
2. Izvēlēties datorvadāma robota veidu un to salikt.
Nedaudz pafantazējot, izlēmā izveidot kāpurķēžu robotu, kas spēj sekmīgi braukt uz visām debess pusēm. Kā arī mūsu izveidotas robota modelis spēja ar infrasarkanā sensora palīdzību uztvert priekšā esošos objektus, bet lai pēc iespējas korektāk viņš strādātu, tika sānos pievienoti skārienjūtīgie sensori, kas pie kontakta veidošanās ar kādu objektu, lika robotam pārtraukt kustību noteiktajā virzienā. Visas komplektējošās detaļas tikai pievienotas RCX vadības blokam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants