Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 1.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 2.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 3.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 4.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 5.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 6.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 7.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 8.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 9.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 10.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 11.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 12.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 13.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 14.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 15.
  • Prezentācija 'Lauku tūrisma pieprasījums šodien un prognozes nākotnē', 16.
Darba fragmentsAizvērt

“Tikai atpūsties...” 20% - vecumā 50-70 gadi vai jauns, vidēja izglītība, nav skaidra sapratne par LT, svarīga mājas apkārtne un atrašanās vieta, uzticas kvalitātes kategorijām un zīmoliem
“Stilīgais klients” 24% - jauni (20-30 gadi) pārīši, LT izprot kā G&B vai brīvdienu mājas, svarīga apkārtne, izklaides iespējas un drošība, būtisku lomu spēlē telpu aprīkojums
“Ideālists” 9% - jauni (20-30 gadi) neprecējušies vai ģimenes ar vairākiem bērniem, galvenokārt LT pakalpojumus izmanto tikai savā valstī, LT izprot kā G&B, ražojošu saimniecību vai kempingu, svarīga personiskā attieksme un uzmanība
“Īslaicīgais ceļotājs” 23% - pusmūža cilvēki, augsta izglītība, zemāki ienākumi, regulāri izmanto LT pakalpojumus, nav skaidra priekšstata par LT, svarīgas kvalitātes kategorijas un ērta un droša rezervēšana
“Prasīgais klients” 9% - pusmūža, augsta izglītība, augsti ienākumi, regulāri izmanto LT pakalpojumus ne tikai savā bet arī citās valstīs, LT asociē ar ražojošu saimniecību vai G&B, svarīgi pilnīgi visi kvalitātes aspekti…

Autora komentārsAtvērt
Atlants