Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Restorāna un bistro tīkla "LIDO" korporatīvā līmeņa stratēģija', 1.
  • Referāts 'Restorāna un bistro tīkla "LIDO" korporatīvā līmeņa stratēģija', 2.
  • Referāts 'Restorāna un bistro tīkla "LIDO" korporatīvā līmeņa stratēģija', 3.
  • Referāts 'Restorāna un bistro tīkla "LIDO" korporatīvā līmeņa stratēģija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

„Lido” ir restorānu un bistro tīkls, kas dibināts 1987. gadā. Saimnieciskās darbības pamatnozare ir sabiedriskā ēdināšana, bet kā papildnozares var minēt gaļas un zivju pārstrādi, tūrisma un atpūtas biznesu.
Kā viena no norādēm uz to, ka uzņēmumam ir veiksmīga korporatīvā stratēģija, ir tas, ka „Lido” ir skaidri definēta misija un vīzija.
„Lido” misija: „Lido” ir privāts uzņēmums, kura uzdevums ir attīstīt viesmīlības un tūrisma jomu, balstoties uz pakalpojumu augstu kvalitāti, veselīgu dzīvesveidu un estētisku dzīves vidi.
Uzņēmuma misija skaidri norāda stratēģisko virzību un darbības jomu – viesmīlību un tūrismu, kā arī atklāj tādas atšķirīgās prasmes kā pakalpojumu augstā kvalitāte, estētiskās vides nodrošināšana un veselīgā dzīvesveida atbalstīšana. Vienlaikus šīs atšķirīgās prasmes ir arī uzņēmuma filozofija un vērtība, kā arī devums ieinteresētajām pusēm. Spriežot pēc “Lido” misijas, par svarīgākām ieinteresētajām pusēm tiek pieņemtas ārējās, jo darbinieku vērtība tajā netiek izcelta.
„Lido” vīzija – attīstīt un pilnveidot īpašu viesmīlības konceptu, tādējādi sekmējot viesmīlības un tūrisma kā vadošās tautsaimniecības nozares statusa nostiprināšanu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants