Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 1.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 2.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 3.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 4.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 5.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 6.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 7.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 8.
  • Konspekts 'Kvalitāte, sertifikācija, standartizācija, zīmols', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kvalitāte    3
1.1.  Kvalitātes izpratne    3
1.2.  Kvalitātes sistēma ISO 9001:2000    3
2.  Sertifikācija    4
2.1.  Kādi ir sertifikācijas viedi?    4
3.  Standartizācija    6
3.1.  Standartu veidi    6
4.  Zīmols    7
4.1.  Zīmola ietekme uz pārdošanu    7
4.2.  Zīmola veidošana    7
  Literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Zīmols ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Zīmols ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija jums nebūs nepieciešama. Piemēram, pērkot Sony audiosistēmu, jums tiek dota 3 gadu garantija, bet pats brends jums diezgan droši pasaka, ka šo garantiju jums nenāksies izmantot.
Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Patērētāji, kuri atceras kādu konkrētu zīmolu, saista to ar noteiktām emocijām - pozitīvām vai negatīvām, vienalga, jo jebkurā no šiem gadījumiem, tas padara viņu iepirkšanās procesu vieglāku - ir vieglāk izvēlēties starp zīmoliem, kas rada konkrētas emocijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants