Vērtējums:
Publicēts: 28.08.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 1.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 2.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 3.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 4.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 5.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 6.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 7.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 8.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 9.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 10.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 11.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 12.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 13.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 14.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 15.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 16.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 17.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 18.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 19.
  • Referāts 'Tirgus izpēte SIA "Klarot" kravu pārvadājumiem, izmantojot autoceļus', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Nozare, kurā ietilpst kravu pārvadājumu veikšana izmantojot autoceļus, pēc NACE klasifikatora ir Transports un uzglabāšana. Šajā nozarē ir vairāki simti dalībnieku, kuri visi piedāvā gandrīz vienādus produktus, tāpēc ir jāspēj pārliecināt potencionālais klients par sava sniegtā pakalpojuma kvalitāti, piegādes ātrumu vai kādu citu raksturlielumu, ko pārējie konkurenti nepiedāvā.
Šajā nozarē pastāv monopolistiskā konkurence, kas parasti rodas tirgū, kur ir liels skaits pārdevēju, kas piedāvā līdzīgas, bet ne identiskas preces[6.]. Šādos apstākļos svarīgi panākt atšķirības, izmantojot dažādu mārketinga faktoru kombinācijas, vispirms jau jāpieliek visi spēki, lai izveidotu savu preci pievilcīgāku par analogo konkurentu preci.
Lai to panāktu, firma var skaidrot un reklamēt “jaunās uzlabotās” preces īpašības, preces unikalitāti, izveidot iespējami zemāku cenu, sniegt dažādus pakalpojumus patērētājam. Firma savu mārketinga stratēģiju veido balstoties uz tirgus segmentāciju, lai veidotos dažādi piedāvājumi dažādiem patērētājiem, kas patreiz ir vispopulārākā metode cīņā ar konkurentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants