Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 1.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 2.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 3.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 4.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 5.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 6.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 7.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 8.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 9.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 10.
  • Prezentācija 'Divu reklāmu analīze un salīdzinājums', 11.
Darba fragmentsAizvērt

David Ogilvy
Virsrakstā jāietver zīmola vārds
Katra reklāma veido uzņēmuma tēlu
Jo lielāka līdzība starp zīmoliem, jo mazāku lomu tas spēlē produktu izvēlē
Ražotājs, kas izveido visspilgtāko zīmola personību, iegūst lielāko tirgus daļu par visaugstāko cenu
Reklāmai ir jāpārdod, nevis jāpievērš uzmanība sev!!!
William Bernbach
Vienkāršums, ātrums, vērīgums
Piesaistīt uzmanību un pārdot
Reklāma ar raksturu – atšķirīga
Svaigums, kreativitāte, oriģinalitāte.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants