Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lietojumu gadījumu izmantošana', 1.
  • Konspekts 'Lietojumu gadījumu izmantošana', 2.
  • Konspekts 'Lietojumu gadījumu izmantošana', 3.
  • Konspekts 'Lietojumu gadījumu izmantošana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Viesnīcai ir datorsistēma, kas dod iespēju automatizēt viesnīcas istabu rezervēšanu. Kad klients grib rezervēt istabu uz noteiktu periodu, viņam viesnīcas interneta lappusē ir jāaizpilda istabas rezervēšanas anketa, ievadot uzvārdu, vārdu, istabas tipu un istabas aizņemšanas periodu. Pēc tam sistēma apstrādā pieprasījumu un paziņo par istabas rezervēšanas statusu (veiksmīgs vai neveiksmīgs)
Kad klients aizbrauc uz viesnīcu, administrators pārbauda rezervēšanas informāciju, ieraksta klientu attiecīgajā istabā un paziņo, ka rezervēšanas pieprasījums ir izpildīts.
Katru dienu plkst. 13:00 datorsistēma pārbauda vai katra rezervēta istaba ir aizņemta. Gadījumā, ja rezervēšanas pieprasījums nav izpildīts, attiecīga istaba ir atbrīvota priekš turpmākas rezervēšanas.

Lomu identificēšana

Klients – apmeklē interneta lappusi, lai pasūtītu istabu;
Administrators – pārbauda klientu pasūtīšanas datus un ievada klientu, kā reģistrētu viesnīcas apmeklētāju
Reģistrēšanas sistēma – izpilda visas nepieciešas reģistrēšanas un pasūtīšanas datus, pārsūtot datus starp aktieriem;
Interneta lappuse – kalpo, kā informācijas saņēmējs, ar kuru palīdzību reģistrēšanas sistēma saņem jaunus pasūtījumus no klientiem;
Istabu datu bāze – glabā visu informāciju par reģistrācijas un pasūtīšanas datiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants