Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 8.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 9.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 10.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 11.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 12.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 13.
  • Konspekts 'Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Hesburger    3
  Produkta raksturojums    4
  Mārketinga vides analīze    5
  Mērķtirgus noteikšana    6
  Patērētāju uzvedības analīze    7
  Pozīcijas noteikšana    8
  Mārketinga komunikāciju plāns un tā realizēšanas iespējas    10
  Organizācijas izvērtējums    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas izvērtējums
Komunikācijas līdzekļu raksturojošās īpašības: „Hesburger” mājas lapas raksturojošās iezīmes ir atlaides, kur galvenā lapa sastāv tikai no atlaidēm un bonusiem. Šis komunikācijas līdzeklis ir vērsts uz klientu piesaisti caur reklāmām. Lielākā daļa komunikācijas līdzekļiem, ko izmanto „Hesburger” ir atlaides, jaunie produkti un bonusu sistēma. Reklāmas televīzijā arī ir vērstas uz atlaidēm un jaunajiem produktiem. Viens no ietekmējošākajiem komunikācijas līdzekļiem ir pa pastu izsūtītie kuponi, kas ļauj pircējiem iegādātie produktu daudz lētāk, tādejādi piesaistot vairāk pircējus un konkurējot ar citiem uzņēmumiem.
Pull – Push – Interact: „Hesburger” ir jau esošs uzņēmums, kuram ir izveidota mājaslapa, bez iespējām iegādāties produktu internetā ar piegādi. Mājaslapā var gūt informāciju par produktiem un restorānu atrašanās vietām. Informācijas uzziņas iespējas:
Katra restorāna atsevišķs e-pasts un telefona numurs;
Galvenā ofisa: e-pasts, fax, telefona numurs.
Komunikācijas uzdevums: Saglabāt esošos klientus un piesaistīt jaunus. Tā kā „Hesburger” galvenais komunikācijas veids ir atlaides, tas mēģina piesaistīt un uzturēt savus klientus ar tām, tajā pašā laikā arī konkurēt ar citiem restorānu, ātro ēstuvju tīkliem.
Reklāmas stratēģija un Produkta vērtības pievienošana: Tā kā piedāvātie produkti ir diezgan vienkārši, uzņēmumam reklāmās nav jāizmanto ļoti detalizēts apraksts. Uzņēmuma mājas lapa ir visās valodās, kurās ir pieejams produkts. Bet, ja klientam trūkst informācijas, viņš var konsultēties ar pārdevēju vai visu uzzināt par to mājas lapā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants