Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 1.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 2.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 3.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 4.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 5.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 6.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 7.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 8.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 9.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 10.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 11.
  • Referāts 'Latvijas un Francijas salīdzināšana', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Latvija    3
2.  Francija    7
  Secinājumi    12
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Pieklājība un patīkama uzvedība ir tikusi augsti vērtēta jau ļoti sen, pieklājības normas ir pārveidojušās laika gaitā mainoties katras valsts tradīcijām un paražām. Normas tika piemērotas cilvēku vajadzībām un prasībām. Senākos darbus par manierēm Eiropā sarakstījuši itāļi. Tieši no Itālijas etiķete kopā ar zinātnēm un mākslu pamazām ieviesa Francijā, Vācijā, Anglijā un citās Eiropas valstīs.
Biznesa pamatā ir ne tikai tehnoloģijas un veiksmīgas biznesa stratēģijas, bet arī cilvēka vēlmes, motivācija, vērtības un informācijas iegūšana un apstrādes veidi. Lietišķās attiecībās svarīgi ir ievērot uzvedības standartus un cienīt citu tautu paražas un rituālus. Zinot citu tautu biznesa kultūras īpatnības vieglāk ar tām strādāt un neizjaukt svarīgus darījumus neziņas dēļ.
Viens no etiķetes veidiem ir lietišķā etiķete-biznesa etiķete. Tās normas vēstures gaitā ir veidojušās, pārveidojušās un attīstījušās. Galvenais mērķis – palīdzēt veidot veiksmīgu saskarsmi starp dažādu tautu pārstāvjiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants