Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 1.
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 2.
  • Konspekts 'Elementāro matemātisko priekšstatu veidošanas metodika', 3.
Darba fragmentsAizvērt

1.PRAKTISKAIS UZDEVUMS
Problēmjautājums
Ikdienā strādāju ar 4-5 gadīgajiem bērniem. Katras nedēļas beigās mēs parasti vai nu kaut ko cepam, vai arī gatavojam. Pagājušajā piektdienā mēs cepām mazos kēksiņus. Katram bērnam iznāca pa vienam kēksam, un pāri palika 4. Tā kā visi gribēja vēl, es bērniem pajautāju: Kā lai mēs sadalām 4 kēksus tā, lai katram tiek pa gabaliņam?
Daži bērni teica, ka nezina. Bet Frīda (4 gadi) uzreiz pateica, ka kēksu varam sadalīt uz pusēm.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants