Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ansoff Izaugsmes matrica ir instruments, kas palīdz uzņēmumiem lemt par savu produktu un tirgus izaugsmes stratēģiju. Šādas matricas jeb modeļa lietošana lietderīga tad, kad uzņēmuma mērķi ar iepriekšējās stratēģijas palīdzību nav sasniedzami, kad konstatējuma reāla šķirtne starp faktisko un plānoto uzņēmuma attīstību, tās rezultātiem. Līdz ar to jāizvēlas: vai nu koriģēt mērķus, vai arī meklēt jaunus stratēģiskos ceļus. Modeli izstrādājis amerikāņu zinātnieks I. Ansofs.(4;). Efektīvai izaugsmes vadīšanai nepieciešams, lai jaunais produkts atbilstu uzņēmuma misijai, organizācijas spēkiem un jau esošajiem produktiem. Uzņēmumam ir četras stratēģiskās izvēles iespējas atkarībā no tirgus un produkta jaunības.…

Atlants