Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 1.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 2.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 3.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 4.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 5.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 6.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 7.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 8.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 9.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 10.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 11.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 12.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 13.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 14.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 15.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 16.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 17.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 18.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 19.
  • Referāts 'Mūsdienu tehnoloģiju izmantojums pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  BĒRNA ATTĪSTĪBA    4
1.1.  Bērna pasaules izveidošana: asimilācija un akomodācija    4
1.2.  Bērni un televīzija    5
2.  TEHNOLOĢIJAS    7
2.1.  Rāmis    7
2.2.  Tehnoloģiju lietošanas sekas    8
2.2.1.  Ieguvumi    8
2.2.2.  Problēmas    8
4.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTU APKOPOJUMS UN ANALĪZE    10
5.  INTERVIJAS ANALĪZE    13
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    15
  PIELIKUMS    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
• Bērnu vecāki apzinās, ka bērni tehnoloģijas izmanto pārsvarā tikai, lai izklaidētos.
• Kā tika noskaidrots intervijā un izpētot teorētisko literatūru, tehnoloģiju izmantošana attīsta bērnā dažādas prasmes, piemēram, lasītprasmi, kas pirmsskolas vecumā ir īpaši svarīga.
• Visvairāk tehnoloģijas bērni izmanto, atrodoties mājās.
• Visi, kas aizpildīja anketu, uzskata, ka viņu bērni labprāt izmanto mūsdienu tehnoloģijas, līdzīgi bija noprotams arī no intervijas.
• Tehnoloģiju lietošana vai gluži pretēji, pēkšņa to lietošanas ierobežošana, bērnā izraisa dusmas, sliktu garastāvokli un garlaicību, kā novērojuši vecāki. Toties, intervējot pirmsskolas vecuma bērnu, noskaidrots, ka bērns būtu gatavs, gadījumā jā tehnoloģijas nebūtu pieejamas, arī lasīt grāmatu.
• Būtu noderīgi dziļāk un apjomīgāk izpētīt, kā atšķiras vai saskan vecāku un bērnu viedokļi un uzskati jautājumā par tehnoloģiju lietojumu. Šajā gadījumā dati tika iegūti tikai no 22 vecākiem un 1 bērna, bet pētījumu būtu noderīgi paplašināt, lai iegūtu datus ar lielāku reprezentativitāti.
• Ja tiktu veikts līdzīgs pētījums, būtu derīgi kā vienu no analīzes kritērijiem ņemt vērā arī bērna vecumu un dzimumu, jo, piemēram, intervējamā, kas bija meitene, atzina, ka spēlē meiteņu spēles. Puišiem atbildes visticamāk būtu atšķirīgas. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants